Jornada de formació jurídica i activisme pel dret a l’habitatge
by 500x20 • 12 enero, 2012 • 500x20
El passat dissabte 7 de gener varem fer una Jornada centrada en dos temes.
D’una banda el marc legal en que es desenvolupan els desnonaments i els aspectes de seguretat personal i jurídica que envolten l’activisme pel dret a l’habitatge.
D’altra banda en una segona part es van tractar tot els aspectes de desobediència civil i a la propietat privada (dels banquers) en l’obtenció d’un habitatge juntament amb les estratègies juridiques i de mobilització social per aconseguir-ho.
Al llarg de la jornada vam passar més de 20 persones que en tot moment van mostrar molt interés en repetir
properament repetiment ampliat amb altres tallers l’experiència a Can Masdeu amb l’Universitat Indignada.
Jornada de formació jurídica i activisme pel dret a l'habitatge
[img title="" alt="" src="http://500x20.prouespeculacio.org/wp-content/flagallery/jornada-de-formacio-juridica-i-activisme-pel-dret-a-lhabitatge/thumbs/thumbs_dsc-0020.jpg"][img title="" alt="" src="http://500x20.prouespeculacio.org/wp-content/flagallery/jornada-de-formacio-juridica-i-activisme-pel-dret-a-lhabitatge/thumbs/thumbs_dsc-0019.jpg"]
